متین من متین من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

من و متین

تاسوعا و عاشورای حسینی

1392/8/23 0:57
نویسنده : سپیده
539 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه ٢٣ آبان مصادف با عاشورا

پارسال که متین توی دلم بود شب تاسوعا رفتیم هیات و من از امام حسین سلامتی پسرمو خواستمو نذر کردم که امسال لباس سقا تنش کنم و بریم عزاداری.همین کارم کردیم .بابا مهدی از چند روز قبل رفته بود بازار و براش یک دست لباس و دوتا سربند خریده بود .ماهم روز عاشورا هم به قصد شرکت در عزاداری و هم ادای نذر هرسالم که شیر و کیک برای بچه هاست از خونه رفتیم بیرون امسال میخواستم شیر و کیک رو ببرم بیمارستان برای بچه های مریض که این روزا دوست دارن تو خیابون و توی دسته ها باشن اما نمیتونن .خاله سیما هم باهامون اومد و اونم پاستیل خرید برای بچه ها .ما سه تا با مامانم و خواهرم رفتیم بیمارستان کودکان و خلاصه نذرمون ادا شد. اما آقا متین خوابش برد تو ماشین و نتونستیم عکس خوب بندازیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و متین می باشد