متین من متین من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

من و متین

جشن دندونی

1392/7/24 1:14
نویسنده : سپیده
491 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه ٢٤ مهر ٩٢ مصادف با عید غدیرخم

ازوقتی که متین دندونا کوچولوش نیش زده دلم میخواست جشن دندونی بگیرم که فرصت نشد.اولش که رفتیم شمال بعدم جور نشد تا اینکه تصمیم گرفتیم روز عید غدیر جشن بگیریم.تمام دوهفته گذشته من به کمک مامانم و خواهرم و خانوم برادرم مشغول درست کردن تزیینات برای آقا متین بودیم.البته دو هفته که میگم شاید کلا چند ساعت به این امر رسیدیم چون ماشالله بچه ها اصلا وقتی برامون نمیزارن وقتی هم که همشون یه جا باشن فقط چند نفر لازمه که ازشون مراقبت کنه.خلاصه با همه این تفاسیر یه چیزایی درست کردیم شام هم خودم درست کردم .کیک هم که چندر روز قبل به ناتالی سفارش داده بودم و اینجوری شدکه امروز به این مناسبت دور هم جمع شدیم.البته متین با اینکه خوب خوابیده بود اما اصلا همکاری نکرد و نشد یه عکس خوب ازش بندازم ناراحت.ولی در کل خدارو شکر که به همه خوش گذشت . متین عزیزم خیلی دوست دارم.دندونای نازتم مبارکت باشه پسر مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و متین می باشد